Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck. Storlek?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan78" data-source="post: 372889" data-attributes="member: 36758"><p>Har själv Lundhags Viper 40L och den fungerar utmärkt för mig. På mig sitter ryggan som en smäck och har inte upplevt att den är störande på någe sätt. </p><p></p><p>Visst det kanske är i största laget ibland med 40L, men då jag inte störs av ryggan så tycker jag det inte spelar så stor roll. Och då har jag en rygga med bra packmöjlighet.</p><p></p><p>Så lägg ner lite tid och möda på att hitta en rygga som sitter som den ska på ryggen, och som du inte störs av i åkningen. Då tycker jag inte att det gör så mkt om den är 30L eller 40L. </p><p> </p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan78, post: 372889, member: 36758"] Har själv Lundhags Viper 40L och den fungerar utmärkt för mig. På mig sitter ryggan som en smäck och har inte upplevt att den är störande på någe sätt. Visst det kanske är i största laget ibland med 40L, men då jag inte störs av ryggan så tycker jag det inte spelar så stor roll. Och då har jag en rygga med bra packmöjlighet. Så lägg ner lite tid och möda på att hitta en rygga som sitter som den ska på ryggen, och som du inte störs av i åkningen. Då tycker jag inte att det gör så mkt om den är 30L eller 40L. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck. Storlek?
Tillbaka
Topp