Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck. Storlek?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MikeMike" data-source="post: 372904"><p>6 ryggor är ett minimum för mig</p><p></p><p>1. 10L Löp och cykel rygga med vätskesystem.</p><p></p><p>2. 25L Skidrygga för dagligt bruk under vintern den ska vara så platt som möjligt så man inte behöver ta av den i liften.</p><p></p><p>3. 36l Skidrygga för dagsturer med bra fästen för att bära skidor mm.</p><p></p><p>4. 48L Vandrings/klätterrygga för helgturer som också ska funka för längre toppturer på vintern.</p><p></p><p>5. 70L Vandringsryggsäck för långa turer sommar som vinter</p><p></p><p>6. 80L reseryggsäck med hjul så man får med sig allt när man är ute och reser.</p><p></p><p>Sen har jag en 30L rygga som jag använder i jobbet för Macen och annat tjafs. En 33L superlätt rygga för alpcykling och snabba hikeingturer men minimalpackning.</p><p></p><p>Micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MikeMike, post: 372904"] 6 ryggor är ett minimum för mig 1. 10L Löp och cykel rygga med vätskesystem. 2. 25L Skidrygga för dagligt bruk under vintern den ska vara så platt som möjligt så man inte behöver ta av den i liften. 3. 36l Skidrygga för dagsturer med bra fästen för att bära skidor mm. 4. 48L Vandrings/klätterrygga för helgturer som också ska funka för längre toppturer på vintern. 5. 70L Vandringsryggsäck för långa turer sommar som vinter 6. 80L reseryggsäck med hjul så man får med sig allt när man är ute och reser. Sen har jag en 30L rygga som jag använder i jobbet för Macen och annat tjafs. En 33L superlätt rygga för alpcykling och snabba hikeingturer men minimalpackning. Micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck. Storlek?
Tillbaka
Topp