Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck - tips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blocce" data-source="post: 1032452" data-attributes="member: 66719"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag är ute efter en hybrid mellan vanlig ryggsäck där man får plats med den vanliga utrustingen (sond, spade etc) och en fotoryggsäck där man får plats med sin systemkamera med max ett extra objektiv. </p><p></p><p>Är medveten om att det finns massor av fotoryggsäckar där man får plats med hela sin fotoutrustning, men jag är mer ute efter en ryggsäck som i huvudsak är en "vanlig" men med ett smart separat vattentätt fack för sin kamera med objektiv som gör det smidigt att snabbt dra fram kameran på berget. Sen gör det inget om det finns fler smarta fack för andra prylar.</p><p></p><p>Ett annat måste är att kunna montera skidor/snowboard mm. </p><p></p><p>Någon som har tips?</p><p></p><p>Mvh</p><p>Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blocce, post: 1032452, member: 66719"] Hej, Jag är ute efter en hybrid mellan vanlig ryggsäck där man får plats med den vanliga utrustingen (sond, spade etc) och en fotoryggsäck där man får plats med sin systemkamera med max ett extra objektiv. Är medveten om att det finns massor av fotoryggsäckar där man får plats med hela sin fotoutrustning, men jag är mer ute efter en ryggsäck som i huvudsak är en "vanlig" men med ett smart separat vattentätt fack för sin kamera med objektiv som gör det smidigt att snabbt dra fram kameran på berget. Sen gör det inget om det finns fler smarta fack för andra prylar. Ett annat måste är att kunna montera skidor/snowboard mm. Någon som har tips? Mvh Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck - tips
Tillbaka
Topp