Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck - tips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 1032464" data-attributes="member: 35223"><p>Kan bara hålla med. Fantastiska ryggsäckar. </p><p></p><p>Till min glädje har jag insett att F-stops shallow ICU i storlek small passar perfekt i en Mammut PAS Pro 35. Där får jag i en semi-professionell systemkamera ( i mitt fall Canon 7D) med 24-105 monterat samt ytterligare en mindre objektiv brevid. Tex 17-40 eller motsvarande. Tyvärr tror jag ej att 70-200 eller kameror med batterigrepp går i på ett bra sätt. </p><p></p><p>Det blir inte så mkt plats över för övriga saker men lavinprylarna + hudar och en extra tröja/handskar går i alla fall ner. </p><p> </p><p>För mig är denna kombon helt perfekt då jag smidigt kan få med kameran, ha öppning från ryggen så det går att få ut kameran samt att jag inte behöver välja bort ballongdelen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 1032464, member: 35223"] Kan bara hålla med. Fantastiska ryggsäckar. Till min glädje har jag insett att F-stops shallow ICU i storlek small passar perfekt i en Mammut PAS Pro 35. Där får jag i en semi-professionell systemkamera ( i mitt fall Canon 7D) med 24-105 monterat samt ytterligare en mindre objektiv brevid. Tex 17-40 eller motsvarande. Tyvärr tror jag ej att 70-200 eller kameror med batterigrepp går i på ett bra sätt. Det blir inte så mkt plats över för övriga saker men lavinprylarna + hudar och en extra tröja/handskar går i alla fall ner. För mig är denna kombon helt perfekt då jag smidigt kan få med kameran, ha öppning från ryggen så det går att få ut kameran samt att jag inte behöver välja bort ballongdelen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck - tips
Tillbaka
Topp