Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck - tips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blocce" data-source="post: 1032478" data-attributes="member: 66719"><p>Nej tyvärr verkar inte dakine ha det, då alla deras fotoryggsäckar är gjorda för att ta med sig hela sin fotoutrustning och ofta i ett stort "camera block". Och det är jag inte ute efter.</p><p></p><p>Jag vill ha en ryggsäck som är i första hand en ryggsäck för backcountry, MEN med ett par (inte åtta) fack för kamera plus ev ett objektiv extra, smidigt och lättåtkomligt. Verkar inte som det finns någonstans...</p><p></p><p>Dakine är ju klockrent om foto/video är allt man ska göra dagen man är på berget men inte för att ha 80% annat än kameraprylar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blocce, post: 1032478, member: 66719"] Nej tyvärr verkar inte dakine ha det, då alla deras fotoryggsäckar är gjorda för att ta med sig hela sin fotoutrustning och ofta i ett stort "camera block". Och det är jag inte ute efter. Jag vill ha en ryggsäck som är i första hand en ryggsäck för backcountry, MEN med ett par (inte åtta) fack för kamera plus ev ett objektiv extra, smidigt och lättåtkomligt. Verkar inte som det finns någonstans... Dakine är ju klockrent om foto/video är allt man ska göra dagen man är på berget men inte för att ha 80% annat än kameraprylar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck - tips
Tillbaka
Topp