Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 4025" data-attributes="member: 10565"><p>Tjenare Oskar.</p><p>Som jag förstår det satt jag i din sitts i somras. Ville ha en bra vandrarsäck samtidigt som jag ville resa med den. Funderade också jag på Haglöfs Victor ett tag. Det blev dock en Lowe Alpine Liberty 70+15 för min del. En säck som till skillnad från Lowes andra säckar (tex crossbowserien) är ganska ren på utsidan, vilket ju är ett plus när du har den som resesäck. Dessutom har den det skönaste bärsystemet jag använt någonsin. Har hunnit med en veckolång vandring i Sarek i höst och älskade den hela vägen! Så mitt tips är att kolla in Lowe Alpine, fast den ska ju naturligtvis passa just DIN rygg. Det är ju faktiskt inte säcken i sej, utan bärsystemet som är det viktiga när du söker säck.</p><p></p><p>Lycka till med säckprovandet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 4025, member: 10565"] Tjenare Oskar. Som jag förstår det satt jag i din sitts i somras. Ville ha en bra vandrarsäck samtidigt som jag ville resa med den. Funderade också jag på Haglöfs Victor ett tag. Det blev dock en Lowe Alpine Liberty 70+15 för min del. En säck som till skillnad från Lowes andra säckar (tex crossbowserien) är ganska ren på utsidan, vilket ju är ett plus när du har den som resesäck. Dessutom har den det skönaste bärsystemet jag använt någonsin. Har hunnit med en veckolång vandring i Sarek i höst och älskade den hela vägen! Så mitt tips är att kolla in Lowe Alpine, fast den ska ju naturligtvis passa just DIN rygg. Det är ju faktiskt inte säcken i sej, utan bärsystemet som är det viktiga när du söker säck. Lycka till med säckprovandet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggsäck
Tillbaka
Topp