Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Ryggsäcksfråga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bystedt" data-source="post: 111555" data-attributes="member: 19490"><p>Jag åker med en heli pro o jag håller med aphid att den blir lite vinglig när skidorna sitter vertikalt speciellt </p><p>om man går på smala traverser som går över branta fält. jag letar själv efter en rygga som det går att </p><p>spänna fast skidorna på klassiskt vis, en på varje sida och med topparna ihop aom verkar var det stabilaste så </p><p>inte två bindningar hamnar på samma ställe. någon som känner till en sådan ?</p><p></p><p>Danke!</p><p>.m</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bystedt, post: 111555, member: 19490"] Jag åker med en heli pro o jag håller med aphid att den blir lite vinglig när skidorna sitter vertikalt speciellt om man går på smala traverser som går över branta fält. jag letar själv efter en rygga som det går att spänna fast skidorna på klassiskt vis, en på varje sida och med topparna ihop aom verkar var det stabilaste så inte två bindningar hamnar på samma ställe. någon som känner till en sådan ? Danke! .m [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Ryggsäcksfråga
Tillbaka
Topp