Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ryggskydd är det ivägen?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fritte_540" data-source="post: 69902" data-attributes="member: 40005"><p>Hej nu är det så att under jul lovet så slog jag på en stor vurpa i ett big jump när jag skulle försöka mig på en 720 och jag landade på svanskotan! bajsade blod i 3 veckor fan! nu överväger jag att köpa ett ryggskydd men är det iväggen när man ska hoppa och leka eller märker man inte av det? snabba och bra svar önskas efter som jag ska dra iväg till riksgränsen på lördag måste veta om jag ska lägga ut pengar på det eller inte tack på förhand henric</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fritte_540, post: 69902, member: 40005"] Hej nu är det så att under jul lovet så slog jag på en stor vurpa i ett big jump när jag skulle försöka mig på en 720 och jag landade på svanskotan! bajsade blod i 3 veckor fan! nu överväger jag att köpa ett ryggskydd men är det iväggen när man ska hoppa och leka eller märker man inte av det? snabba och bra svar önskas efter som jag ska dra iväg till riksgränsen på lördag måste veta om jag ska lägga ut pengar på det eller inte tack på förhand henric [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ryggskydd är det ivägen?!
Tillbaka
Topp