Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggskydd, erfarenheter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andreas_klarstrom" data-source="post: 38959" data-attributes="member: 31400"><p>jag åker med rygga och tycker att mitt ryggskydd är ivägen då, men när jag åker utan ryggan, t ex när jag hoppar så har jag ryggskydd. jag tror inte att något ryggskydd hjälper vad det gäller knäckar, typ när man böjer bak huvudet mot ryggen.</p><p>men det kanske dom gör. </p><p>jag överböjde ryggen för ett år sedan och har fortfarande ont trots mitt ryggskydd. min ryggsäck tror jag däremot hjälper mer, det är en dakine blade med alu skenor i som gör den stabil.</p><p>en dainese väst tror jag är det bästa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andreas_klarstrom, post: 38959, member: 31400"] jag åker med rygga och tycker att mitt ryggskydd är ivägen då, men när jag åker utan ryggan, t ex när jag hoppar så har jag ryggskydd. jag tror inte att något ryggskydd hjälper vad det gäller knäckar, typ när man böjer bak huvudet mot ryggen. men det kanske dom gör. jag överböjde ryggen för ett år sedan och har fortfarande ont trots mitt ryggskydd. min ryggsäck tror jag däremot hjälper mer, det är en dakine blade med alu skenor i som gör den stabil. en dainese väst tror jag är det bästa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggskydd, erfarenheter?
Tillbaka
Topp