Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggskydd o hjälm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Andee" data-source="post: 133245" data-attributes="member: 27315"><p>snöskor och en bra ryggsäck där du kan haka på brädan.</p><p></p><p>ryggskydd och hjälm skulle jag absolut köpa på plats istället för här hemma.</p><p></p><p>ryggskyddet skall(beroende på modell) gå ner över svanskota och täcka upp till nacke. pröva flera olika modeller och storleker så att du får ett med bra passform för just din rygg. köper du ett för långt eller för kort kommer du att svära en hel del åt ryggskyddet och det kommer heller inte att vara till någon större nytta vid en ev klotning... det finns ryggskydd med både hårda och mjuka kotor, här spelar smaken in lite grand. själv kör jag med RED longshot ryggskyddet(mjuka kotor) vilket fungerar utmärkt, ett otroligt smidigt ryggskydd jämfört med många andra modeller som finns ute på marknaden.</p><p></p><p>lägg hellre en 1000-1500 SEK på ett passande ryggskydd som är smidigt än på att köpa något billigt skit som inte passar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Andee, post: 133245, member: 27315"] snöskor och en bra ryggsäck där du kan haka på brädan. ryggskydd och hjälm skulle jag absolut köpa på plats istället för här hemma. ryggskyddet skall(beroende på modell) gå ner över svanskota och täcka upp till nacke. pröva flera olika modeller och storleker så att du får ett med bra passform för just din rygg. köper du ett för långt eller för kort kommer du att svära en hel del åt ryggskyddet och det kommer heller inte att vara till någon större nytta vid en ev klotning... det finns ryggskydd med både hårda och mjuka kotor, här spelar smaken in lite grand. själv kör jag med RED longshot ryggskyddet(mjuka kotor) vilket fungerar utmärkt, ett otroligt smidigt ryggskydd jämfört med många andra modeller som finns ute på marknaden. lägg hellre en 1000-1500 SEK på ett passande ryggskydd som är smidigt än på att köpa något billigt skit som inte passar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggskydd o hjälm
Tillbaka
Topp