Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ryggskydd, rent skit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ohmiie" data-source="post: 494910" data-attributes="member: 64521"><p>Jag frågar frågan.</p><p>Varför INTE ha ryggskydd?</p><p>Jag menar det måste ju inte vara så att man ens någon gång i livet råkar ut för nån "rygg krash".</p><p>Men det har väl aldrig skadat att inte har för lite skydd?.</p><p>Ryggen är ju bl.a viktigaste delen i kroppen. vilket man bör skydda.</p><p>Aja jag tänker då fortsätta med ryggskydd så länge jag åker skidor!.</p><p>Sen vad ni gör av det vet jag inte direkt om jag bryr mig så pass mycket i, dock riktigt tråkigt om nån skulle råka ut för något liknande som jag tidigare nämnde i inlägget.</p><p>MEN MEN! era egna beslut!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ohmiie, post: 494910, member: 64521"] Jag frågar frågan. Varför INTE ha ryggskydd? Jag menar det måste ju inte vara så att man ens någon gång i livet råkar ut för nån "rygg krash". Men det har väl aldrig skadat att inte har för lite skydd?. Ryggen är ju bl.a viktigaste delen i kroppen. vilket man bör skydda. Aja jag tänker då fortsätta med ryggskydd så länge jag åker skidor!. Sen vad ni gör av det vet jag inte direkt om jag bryr mig så pass mycket i, dock riktigt tråkigt om nån skulle råka ut för något liknande som jag tidigare nämnde i inlägget. MEN MEN! era egna beslut! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ryggskydd, rent skit?
Tillbaka
Topp