Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ryggskydd-tips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 150039" data-attributes="member: 46762"><p>Jag kan ju tipsa om Komperdells Airshock(?)-ryggskydd, riktigt lätt och bekvämt! har en liten annorludna kontruktion än andra ryggskydd, men fungerar minst lika bra! Det enda jag har att invända mot detta formidabla stycke är att den ahr börjat käka på min Gore-Tex-kavaj... Den har nämligen lite skumma kardborrefästen på ryggen som håller in rämmarna som går runt armarna, och dessa fästen är i ruskigt hård plast. Och efter en del kraschar där jag har strävat efter att komma upp på rygg och glida på skyddet så har nu dessa fästen gnagt sönder (endast på insidan, inte så det är hål eller nåt!) några kvadratcentimeter på vardera sida om ryggen. Dock tror jag att detta är lätt avhjälpt med lite silvertejp eller annan tejp på fästena så de vassa och skarpa kanterna elimineras!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 150039, member: 46762"] Jag kan ju tipsa om Komperdells Airshock(?)-ryggskydd, riktigt lätt och bekvämt! har en liten annorludna kontruktion än andra ryggskydd, men fungerar minst lika bra! Det enda jag har att invända mot detta formidabla stycke är att den ahr börjat käka på min Gore-Tex-kavaj... Den har nämligen lite skumma kardborrefästen på ryggen som håller in rämmarna som går runt armarna, och dessa fästen är i ruskigt hård plast. Och efter en del kraschar där jag har strävat efter att komma upp på rygg och glida på skyddet så har nu dessa fästen gnagt sönder (endast på insidan, inte så det är hål eller nåt!) några kvadratcentimeter på vardera sida om ryggen. Dock tror jag att detta är lätt avhjälpt med lite silvertejp eller annan tejp på fästena så de vassa och skarpa kanterna elimineras! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ryggskydd-tips
Tillbaka
Topp