Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ryggskydd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oskar_Nft" data-source="post: 32990" data-attributes="member: 28877"><p>Hej jag har ett UFO ryggskydd, det är samma variant som tua. Jag har bara testat "vanliga" skydd och aldrig västar mest för västarna är dyrare. När man drar åt i magen på Tuan så kan man nästan inte andas (ialla fall så är det lite obehagligt efter en hel dag). Jag brukar ha det lite lösare spänt men då har skyddet en tendes att glida upp litegran det stör inte så mycket. Jag tror inte att bältet utgör något större skydd men vad vet jag. Om du har råd ta det som är skönast, det skulle jag göra. Tyvär så var min budget lite snäv men jag är absolut inte missnöjd med mitt skydd.</p><p></p><p>//Oskar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oskar_Nft, post: 32990, member: 28877"] Hej jag har ett UFO ryggskydd, det är samma variant som tua. Jag har bara testat "vanliga" skydd och aldrig västar mest för västarna är dyrare. När man drar åt i magen på Tuan så kan man nästan inte andas (ialla fall så är det lite obehagligt efter en hel dag). Jag brukar ha det lite lösare spänt men då har skyddet en tendes att glida upp litegran det stör inte så mycket. Jag tror inte att bältet utgör något större skydd men vad vet jag. Om du har råd ta det som är skönast, det skulle jag göra. Tyvär så var min budget lite snäv men jag är absolut inte missnöjd med mitt skydd. //Oskar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
ryggskydd
Tillbaka
Topp