Ryggskydd?!?

Jan-E

Ny medlem
Ryggskydd?!?
Hade tänkt köpa ett ryggskydd men vet inte riktigt vilken som är bäst när man åker bräda?!?! Alla svar är bra svar :)

Ryggskydd?!?
Att söka i forumet innan du skapat ny tråd hade också varit bra, finns mycket om detta sedan tidigare. För du läste väl forumreglerna ordentligt innan du skrev?

Oavsett... bäst är det som sitter bäst på dig, så ge dig iväg till närmaste välsorterade sporthandel istället för att lyssna på dåliga förslag från folk som inte har nån koll.

Ryggskydd?!?
Jag köpte ett hojryggskydd (MC) från biltema för 350kr, hur bra det är i jämförelse med ryggskydd ämnade för skidåkning kan jag inte uttala mig om. Men läste en recension på olika ryggskydd för hojåkning och där fick det riktigt bra betyg.

Annars finns det ju riktigt sköna ryggskydd för skidåkning som är mjuka och blir hårda när det väl smäller, dessa är ju dock betydligt dyrare..

Ryggskydd?!?
Jag tycker du ska pipa iväg till ett ställe som sälger scott rygg skyd enlig mig som jobbar med dyligt är det de jag skulle rekomendera men som jan-E sa så åk iväg o pröva pröva o pröva för o hitta det som passar dig bäst!

Ryggskydd?!?
Har varit på både Intersport och Staduim och båda har väldigt tunt med ryggskydd att prova. Skulle vilja ha en väst men vet ej vilka som säljer dom i affären :(

Tillbaka
Topp