Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggskydds tips?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="John_S" data-source="post: 105495" data-attributes="member: 43545"><p>Själv kör jag med ett DAINESE mc skydd, det täcker hela vägen från huvudet ner över svanken. Kostade typ 1200:- då jag köpte det (till hojjen jag hade då). Men tycker inte det är jobbigt att åka med alls och känns grymt mycke bättre både i kvalite och vad det gäller att rammla på än skydden som Stadium mm säljer.</p><p>Enda problemet kan vara att eftersom det är så långt blire som en spade när man rammlar och öser in en del snö under jackan. Men det äre värt.</p><p></p><p>Så jag skulle kolla runt lite vad det finns för MC skydd oxo, Dom är ju gjorde för att klara mera än skidskydden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="John_S, post: 105495, member: 43545"] Själv kör jag med ett DAINESE mc skydd, det täcker hela vägen från huvudet ner över svanken. Kostade typ 1200:- då jag köpte det (till hojjen jag hade då). Men tycker inte det är jobbigt att åka med alls och känns grymt mycke bättre både i kvalite och vad det gäller att rammla på än skydden som Stadium mm säljer. Enda problemet kan vara att eftersom det är så långt blire som en spade när man rammlar och öser in en del snö under jackan. Men det äre värt. Så jag skulle kolla runt lite vad det finns för MC skydd oxo, Dom är ju gjorde för att klara mera än skidskydden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ryggskydds tips?!
Tillbaka
Topp