Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Rykten om Jon's birthday parteeey
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnusericsson" data-source="post: 824008" data-attributes="member: 90666"><p>Gäller inte det med Cannabis också?</p><p>Om du tar en spliff eller möjligtvis en hit varje dag.</p><p>Blir det bruk eller missbruk?</p><p>Jag anser i alla fall inte någon för alkoholist bara för att de tar en öl till kvällsmaten!</p><p>Men missförstå mig inte, jag ser inte det farliga med cannabis (samtidigt så röker inte jag det dagligen och kommer aldrig att göra), det jag stör mig på hela tiden att folk jämför det med alkohol.</p><p>Det är som att jämföra alla bilrelaterade dödsfall varje år med rökning!</p><p>En sann anekdot med cannabisens tetrahydrocannabinol (THC) är att det <strong>kan</strong> reducera tillväxthastigheten av lungcancer upp till 50 procent.</p><p>Missförstå mig nu inte igen, men vad jag vet så kan inte alkohol göra det.</p><p>Nu har jag sprungit iväg från det stackars citatet, jag blev alldeles till mig, nästan lite våt i brallan.</p><p></p><p>Det jag försökte få sagt är att det inte är så jävla farligt som alla politiker vill få det till (Cannabis).</p><p>Men alkohol är så fan mycket roligare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnusericsson, post: 824008, member: 90666"] Gäller inte det med Cannabis också? Om du tar en spliff eller möjligtvis en hit varje dag. Blir det bruk eller missbruk? Jag anser i alla fall inte någon för alkoholist bara för att de tar en öl till kvällsmaten! Men missförstå mig inte, jag ser inte det farliga med cannabis (samtidigt så röker inte jag det dagligen och kommer aldrig att göra), det jag stör mig på hela tiden att folk jämför det med alkohol. Det är som att jämföra alla bilrelaterade dödsfall varje år med rökning! En sann anekdot med cannabisens tetrahydrocannabinol (THC) är att det [b]kan[/b] reducera tillväxthastigheten av lungcancer upp till 50 procent. Missförstå mig nu inte igen, men vad jag vet så kan inte alkohol göra det. Nu har jag sprungit iväg från det stackars citatet, jag blev alldeles till mig, nästan lite våt i brallan. Det jag försökte få sagt är att det inte är så jävla farligt som alla politiker vill få det till (Cannabis). Men alkohol är så fan mycket roligare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Rykten om Jon's birthday parteeey
Tillbaka
Topp