Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Rykten om Jon's birthday parteeey
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BataZion" data-source="post: 824015" data-attributes="member: 98886"><p>Jag kan ju inte förneka att alkohol är roligare men samtidigt gör man så mycket mer dumt skit.</p><p>Varför alla jämför dom två är för att thc är inte i närheten ett sånt stort samhälles problem som alkohol är men endå så är det olagligt medans de andra är lagligt, därför jämförs dom två med varan.</p><p>Men vad jag vill ha sagt är va spelar det för roll Jon ville röka på han hade mått bättre av det än att supa skallen av sig.</p><p>Kolla den här stora skara människor som har adhd. Alla dom hade mått bättre av att få röka canabis istället för alla dom hära zombi framkallande pillerna man får trycka i sig.</p><p>Kolla bara på Kanada!</p><p></p><p>Om jag skulle välja på dom hade jag sagt Sanna Bråding. Men om jag fick välja vem jag ville så hade jag nog tagit pernilla wiberg haha näe jag vet inte men jag förstod nu varför han tog med henne för att få bredare publik helt enkelt smart drag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BataZion, post: 824015, member: 98886"] Jag kan ju inte förneka att alkohol är roligare men samtidigt gör man så mycket mer dumt skit. Varför alla jämför dom två är för att thc är inte i närheten ett sånt stort samhälles problem som alkohol är men endå så är det olagligt medans de andra är lagligt, därför jämförs dom två med varan. Men vad jag vill ha sagt är va spelar det för roll Jon ville röka på han hade mått bättre av det än att supa skallen av sig. Kolla den här stora skara människor som har adhd. Alla dom hade mått bättre av att få röka canabis istället för alla dom hära zombi framkallande pillerna man får trycka i sig. Kolla bara på Kanada! Om jag skulle välja på dom hade jag sagt Sanna Bråding. Men om jag fick välja vem jag ville så hade jag nog tagit pernilla wiberg haha näe jag vet inte men jag förstod nu varför han tog med henne för att få bredare publik helt enkelt smart drag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Rykten om Jon's birthday parteeey
Tillbaka
Topp