Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ryktestråden 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 1031800" data-attributes="member: 35223"><p>Jag vet inte riktigt om jag tycker det är så revolutionerande. Mammuts PAS system väger idag in på 1.2kg och behållaren på precis över 600 gram samt att även den går bra att flyga med. </p><p></p><p>Viktbesparningen är alltså ca 150g. Givetvis är det alltid bra när saker och ting blir lättare och lättare vilket innebär att fler kommer orka att ha med sig utrustningen. Men som sagt, den viktskillnaden kommer ju inte göra att det börjar klia i mina köpfingrar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 1031800, member: 35223"] Jag vet inte riktigt om jag tycker det är så revolutionerande. Mammuts PAS system väger idag in på 1.2kg och behållaren på precis över 600 gram samt att även den går bra att flyga med. Viktbesparningen är alltså ca 150g. Givetvis är det alltid bra när saker och ting blir lättare och lättare vilket innebär att fler kommer orka att ha med sig utrustningen. Men som sagt, den viktskillnaden kommer ju inte göra att det börjar klia i mina köpfingrar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ryktestråden 14/15
Tillbaka
Topp