Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
ryktestråden 15/16
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 1053721" data-attributes="member: 46762"><p>[USER=77701]@Heddious[/USER] Som Glisseur var inne på, jag tror de har en ganska bra plan... I ett rent ekonomiskt tänk tycker jag denna vägen känns helt rätt. Varför ta en andel av den nu mer och mer populära kakan som många vill mumsa på när det finns en etablerad kaka som man kan gå in hårt och aggressivt på och göra mycket större? Beast och Kingpin flyttar över folk från Guardian/Duke medan denna vänder sig till redan existerande segment av low tech-användare.</p><p></p><p>Sen är det ju det där med mittemellan-produkter. Jag hoppas inte att Annecy släpper någon Marker F12-utmanare eller liknande varianter av lätt AT. Ganska irrelevant segment med dålig produktkoll och knepig produktutveckling med tanke på att slutkund jämför åkprestanda mot Guardian och turprestanda mot MTN. Och åks som en pistbindning... Jag har sett åkkamrat dubbelspränga hälarna på ett par F12 i offpisten.</p><p></p><p>För att kommentera nostaligskidor... Jag vill få tag på ett par X-Wing Lab, 198cm perfekt skrytprydnad. Ett åk, sedan pensionering. </p><p></p><p>Kommer inte ihåg vem på TGR (någon trovärdig minns jag att det var iaf) som hade provkört en ZeroG men han hade iaf. blivit stormförtjust och lagt en beställning direkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 1053721, member: 46762"] [USER=77701]@Heddious[/USER] Som Glisseur var inne på, jag tror de har en ganska bra plan... I ett rent ekonomiskt tänk tycker jag denna vägen känns helt rätt. Varför ta en andel av den nu mer och mer populära kakan som många vill mumsa på när det finns en etablerad kaka som man kan gå in hårt och aggressivt på och göra mycket större? Beast och Kingpin flyttar över folk från Guardian/Duke medan denna vänder sig till redan existerande segment av low tech-användare. Sen är det ju det där med mittemellan-produkter. Jag hoppas inte att Annecy släpper någon Marker F12-utmanare eller liknande varianter av lätt AT. Ganska irrelevant segment med dålig produktkoll och knepig produktutveckling med tanke på att slutkund jämför åkprestanda mot Guardian och turprestanda mot MTN. Och åks som en pistbindning... Jag har sett åkkamrat dubbelspränga hälarna på ett par F12 i offpisten. För att kommentera nostaligskidor... Jag vill få tag på ett par X-Wing Lab, 198cm perfekt skrytprydnad. Ett åk, sedan pensionering. Kommer inte ihåg vem på TGR (någon trovärdig minns jag att det var iaf) som hade provkört en ZeroG men han hade iaf. blivit stormförtjust och lagt en beställning direkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
ryktestråden 15/16
Tillbaka
Topp