Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ryktestråden - en fristående fortsättning (16/17)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xviggenx" data-source="post: 1069138" data-attributes="member: 97967"><p>Ah, på det lilla viset, det reder ju ut ett och annat frågetecken!</p><p></p><p>Ohnej, jag är verkligen inte ledsen. Det är en jäkligt fin sko, kul att det kommer en damspcifik variant också. Tecnica-stöveln ser ju bra ut och allt det där, vet inte riktigt om jag egentligen letat efter en 4 spännes friåkningstursko heller. Visst det hade ju varit fint att som jag skrivit ett flertal gånger ha samma sykiska passform på ett par turskor som mina Lange RS.. Men fan, en lite mjukare och snällare stövel kommer nog fötterna må bra av! Speciellt sådär 4-5 dagar in i längre turer. Jag kommer hålla hårt i mina MTN Lab och köra skiten ur dom (När dom väl behagar att dyka upp!). Fram tills dess får jag leva med att "försäsongsträna" genom att tura i mina Pinnacle 110or.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xviggenx, post: 1069138, member: 97967"] Ah, på det lilla viset, det reder ju ut ett och annat frågetecken! Ohnej, jag är verkligen inte ledsen. Det är en jäkligt fin sko, kul att det kommer en damspcifik variant också. Tecnica-stöveln ser ju bra ut och allt det där, vet inte riktigt om jag egentligen letat efter en 4 spännes friåkningstursko heller. Visst det hade ju varit fint att som jag skrivit ett flertal gånger ha samma sykiska passform på ett par turskor som mina Lange RS.. Men fan, en lite mjukare och snällare stövel kommer nog fötterna må bra av! Speciellt sådär 4-5 dagar in i längre turer. Jag kommer hålla hårt i mina MTN Lab och köra skiten ur dom (När dom väl behagar att dyka upp!). Fram tills dess får jag leva med att "försäsongsträna" genom att tura i mina Pinnacle 110or. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ryktestråden - en fristående fortsättning (16/17)
Tillbaka
Topp