Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rymms +3 mm pjäxa i mina FKS?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sockerfarsan" data-source="post: 935835" data-attributes="member: 15939"><p>Det är dags för nya pjäxor och valet står mellan Ghost och Quest 14. Båda sitter bra på foten, men det lutar åt Questen. Kruxet är att Quest har lite längre sula och det är på gränsen att den rymms i mina FKS-bindningar.</p><p></p><p>Bindningen är monterad för 325 mm och Quest ligger på 328 mm, +3 mm alltså. Med rätt förspänning ser det ut som på bilden nedan. Det finns ett par mm till att ta innan jag passerar bakre markeringen.</p><p></p><p>Vad sägs? Tror ni jag kan klämma in en 328:a eller finns det något sätt att mäta utan att ha tillgång till skon?</p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=113959" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/normal/8decd56dd3ff389540f3260d749c7e8c.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sockerfarsan, post: 935835, member: 15939"] Det är dags för nya pjäxor och valet står mellan Ghost och Quest 14. Båda sitter bra på foten, men det lutar åt Questen. Kruxet är att Quest har lite längre sula och det är på gränsen att den rymms i mina FKS-bindningar. Bindningen är monterad för 325 mm och Quest ligger på 328 mm, +3 mm alltså. Med rätt förspänning ser det ut som på bilden nedan. Det finns ett par mm till att ta innan jag passerar bakre markeringen. Vad sägs? Tror ni jag kan klämma in en 328:a eller finns det något sätt att mäta utan att ha tillgång till skon? [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=113959][img]https://www.freeride.se/img/photo/normal/8decd56dd3ff389540f3260d749c7e8c.jpg[/img][/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rymms +3 mm pjäxa i mina FKS?
Tillbaka
Topp