Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rymms +3 mm pjäxa i mina FKS?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sockerfarsan" data-source="post: 935843" data-attributes="member: 15939"><p>Genit bakom monteringen är undertecknad. Jag har hört det där med -5 mm förut, men stämmer det fortfarande? Jag monterade med den nya mallen för breda lagg (med franska mått mätt...) och med skon i mallen blev måttet knappt 327 mm. Om jag minskat fem mm och monterat för 322 mm hade jag ju varit tvungen att skruva ut hälen ännu mer för att få rätt förspänning. Känns snarare som jag borde monterat för 330 mm för att hamna mitt i spannet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sockerfarsan, post: 935843, member: 15939"] Genit bakom monteringen är undertecknad. Jag har hört det där med -5 mm förut, men stämmer det fortfarande? Jag monterade med den nya mallen för breda lagg (med franska mått mätt...) och med skon i mallen blev måttet knappt 327 mm. Om jag minskat fem mm och monterat för 322 mm hade jag ju varit tvungen att skruva ut hälen ännu mer för att få rätt förspänning. Känns snarare som jag borde monterat för 330 mm för att hamna mitt i spannet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rymms +3 mm pjäxa i mina FKS?
Tillbaka
Topp