Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rymms +3 mm pjäxa i mina FKS?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 935866" data-attributes="member: 46762"><p>Så länge det bara är bredden som är problemet, dvs. du har tillräckligt med plats i häl och vrist/ovanpå foten, då är CS'en ruggigt bra! Visst, jag är partisk, men CS-plasten blir som en lästning, men beständig och optimerad efter foten. Med lite tejpande och padding på känsliga punkter är det inga problem att få bekväm passform. Så länge din fot inte är bredare än 104mm ska det vara lugnt! </p><p>Om du inte upplever Quest som tajt kommer en värmd Ghost inte bli för smal...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 935866, member: 46762"] Så länge det bara är bredden som är problemet, dvs. du har tillräckligt med plats i häl och vrist/ovanpå foten, då är CS'en ruggigt bra! Visst, jag är partisk, men CS-plasten blir som en lästning, men beständig och optimerad efter foten. Med lite tejpande och padding på känsliga punkter är det inga problem att få bekväm passform. Så länge din fot inte är bredare än 104mm ska det vara lugnt! Om du inte upplever Quest som tajt kommer en värmd Ghost inte bli för smal... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rymms +3 mm pjäxa i mina FKS?
Tillbaka
Topp