ryska skidvandrare brutalt slaktade av aliens?

• Trådstartare Trådstartare The_Snarf
  • Start datum Start datum
T

The_Snarf

Guest
Före jag börja denna text ska jag säga tre saker:
1. Jag tror på utomjordiskt liv, men inte i en mer avancerad form än mänskligheten.
2. Dessa skador är inte gjorda av en lavin.
3. Deras kläder testades efter fynden av liken var gjorda, De visade starka utslag av radioaktivitet.

Olyckan vid Dyatlovpasset var en olycka som resulterade i att nio skidvandrare dog i norra Uralbergen. Olyckan skedde natten den 2 februari 1959 på den östra delen av berget Kholat Syakhl (Холат Сяхл) (från Mansi-språket, som betyder De dödas berg). Bergspasset (N61°45'17", E59°27'46") där olyckan skedde, har namngetts Dyatlovpasset (Перевал Дятлова) efter gruppens ledare Igor Dyatlov (Игорь Дятлов).
De mystiska omständigheterna kring vandrarnas död har givit upphov till mycket spekulationer. Utredningar av dödsfallen menar att vandrarna rev upp sina tält inifrån och gick iväg barfota under kraftigt snöfall; medan liken inte visar några tecken på motstånd, hade ett offer bruten skalle, två hade brutna revben, och en saknade sin tunga.[1] Offrens klädsel innehöll höga halter strålning.[1] Utredare från Sovjetunionen beslutade endast att "en framtvingad okänd kraft" hade orsakat dödsfallen. [1]Orsakerna till olyckan är fortfarande okända. [2][3]
Källa: Wikipedia

Senast ändrad:
mushin sa:
Kebabmannen sa:
Ah. Wikipedia och deras slogan "Inte ett påhittad historia sedan 2009. Förutom de som alla kan ändra hur de vill."
Wikipedia talar ju dock inte om hur det har hänt utan bara att det har hänt vilket är helt sant!

Finns två trådar på flashback som behandlar ämnet, björnar, laviner, aliens, mansifolket, militär, kärnvapen o.s.v Borde dock finnas väl dokumenterat eftersom att det hände i sovjet!

Senast ändrad:
Det här låter som en riktigt dålig sovjetfylla i mina öron. Jag tror att det är billig ryssvodka som är boven i det här dramat. Sådan dryck framtvingar ofta okända krafter som orsakar både det ena och det andra.

Kebabmannen sa:
Före jag börja denna text ska jag säga tre saker:
1. Jag tror på utomjordiskt liv, men inte i en mer avancerad form än mänskligheten.
2. Dessa skador är inte gjorda av en lavin.
3. Deras kläder testades efter fynden av liken var gjorda, De visade starka utslag av radioaktivitet.

Olyckan vid Dyatlovpasset var en olycka som resulterade i att nio skidvandrare dog i norra Uralbergen. Olyckan skedde natten den 2 februari 1959 på den östra delen av berget Kholat Syakhl (Холат Сяхл) (från Mansi-språket, som betyder De dödas berg). Bergspasset (N61°45'17", E59°27'46") där olyckan skedde, har namngetts Dyatlovpasset (Перевал Дятлова) efter gruppens ledare Igor Dyatlov (Игорь Дятлов).
De mystiska omständigheterna kring vandrarnas död har givit upphov till mycket spekulationer. Utredningar av dödsfallen menar att vandrarna rev upp sina tält inifrån och gick iväg barfota under kraftigt snöfall; medan liken inte visar några tecken på motstånd, hade ett offer bruten skalle, två hade brutna revben, och en saknade sin tunga.[1] Offrens klädsel innehöll höga halter strålning.[1] Utredare från Sovjetunionen beslutade endast att "en framtvingad okänd kraft" hade orsakat dödsfallen. [1]Orsakerna till olyckan är fortfarande okända. [2][3]
Källa: Wikipedia
Efter att ha läst detta tvivlar jag på om det finns intelligent liv i universum inkluderat Jorden.

Senast ändrad:
Max_Faktor sa:
Efter att ha läst detta tvivlar jag på om det finns intelligent liv i universum inkluderat Jorden.
Varför då? Fallet är rätt spännande och wikipedia citatet förklarar ju bara att dom dog! Det är inget större mysterium hur dom dog då det mesta finns dokumenterat! Ett par frös ihjäl och några andra trillade ner för en ravin där dom senare hittades, fallet förklarar hur skadorna uppkom! Det som är spännande är vad som hände innan dom dog, vad fick dom att fly från tältet? Dom har dock inte blivit mördade av aliens eller den ryska armen! Sen finns det säkert mer om man orkar leta lite, inget är i alla fall hemlighetsstämplat!

Sen finns det liknande händelser tex.
Philadelfia Experimentet (Ett fartyg försvann och hittades utan besättning...)

Shit, jag har också träffat dem men överlevt, det är först nu jag förstår det. Vilken tur jag haft !
Vi var på en vanlig after-Ski och träffade några brudar som jag nu förstår var Aliens!!
Jag vaknade naken med rivmärken på ryggen. Någon hade till och med bitit mig. De måste ha beamat mina polare och mig för jag kommer inte ihåg någonting efter att vi satt på puben.
Nu visar det sig att många polare har liknande erfarenheter, är Jorden under attack?

Vet inte men den har gått på nån av dokumentärkanalerna, googla lite så hittar du nog den!
Har inte sett den själv..

Tillbaka
Topp