Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ryssland - Kaukasus 2008/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fhoe" data-source="post: 471926" data-attributes="member: 63805"><p>Är det någon här på freeride som planerat att åka till någon av skidorterna i Kaukasus under vintern som kommer? </p><p>Bor, för tillfället, själv i Moskva och har planerat att besöka lite orter nere vid den ryska rivieran den stundande vintern. Inget är ännu bokat men jag planerar åtminstone att besöka Krasnaja Poljana och Cheget. Det vore roligt att hänga på ifall någon är på väg ner dit, jag kan alltid bidra med lite ryska...</p><p></p><p>//Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fhoe, post: 471926, member: 63805"] Är det någon här på freeride som planerat att åka till någon av skidorterna i Kaukasus under vintern som kommer? Bor, för tillfället, själv i Moskva och har planerat att besöka lite orter nere vid den ryska rivieran den stundande vintern. Inget är ännu bokat men jag planerar åtminstone att besöka Krasnaja Poljana och Cheget. Det vore roligt att hänga på ifall någon är på väg ner dit, jag kan alltid bidra med lite ryska... //Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ryssland - Kaukasus 2008/09
Tillbaka
Topp