S-Boende Whistler feb > andra orter går bra!

Robboy

Ny medlem
Hej backpacker på 24år som skulle vilja leva i whistler några månader åker solo mitt enda andra alternativ är vandrarhem som inte är kul i längden, inga större krav på boendet är bara där för att åka snowboard.
Jag vet att jag kanske är lite sent ute men som sagt alla orter runt vancover/calgary områder går bra håller tummarna
/Robin

tjenare! jag är en av personerna som skrev "omgånde boende i whistler", om det tycker upp något större boende skulle du vara intresserad av att dela. jag och vännen min tittar dagligen om något vettig dyker upp.
det är just under februari som boende är svårt att få tag på, har sett en hel del som blir ledigt till mars. när hade du tänkt åka ner i såna fall?

hörs av, marcus

Tja Marcus jag har också märkt att det är svårt att bo på något vettigt ställe tittar nu lite på banffs skidområden som jag kommer åka till om whistler skiter sig.
så här är det jag har inga hinder jag kan åka ned imorgon om jag nu måste det. men som det ser ut nu kommer jag vara på den nordamerikanska kontinenten
12e februari, Jag delar jätte gärna boende er det blir ju billigare så.
bara det ligger på ett bra ställe i whistler så man slipper betala 15cad för att åka buss till backen, jag skickar ett pm med min MSN till dig
//Robin

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp