S:t Anton i Januari

smilla

Ny medlem
S:t Anton i Januari
Hejsan.
Jag och ev. en kompis tänkte sticka ner till S:t Anton i början av januari.
Tänkte höra oss för om det är någon som har/får något rum över eller om någon har plats i bilen ner.
Jätte tacksam för all hjälp eller tips
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp