iida
Ny medlem
S:t Anton
Hej! Vi är 2 tjejer på 20 år från Skåne som tänkte ge oss på en säsong i S.t Anton. Planerar att åka i början av December. Detta kommer bli våran första säsong så vi behöver lite tips om framför allt boende. Är det någon som behöver några att dela lägenhet med så är vi väldigt intresserade!! Några bra tips om jobb när vi ändå håller på?? Någon annan som ska åka från Skåne?? Vi tänkte ta tåg ner, tror att det är bästa sättet eller??
Kramar Ida o Emma
Fel, fel, Jag skrev av misstag att vi skulle åka i början av november, det jag skulle skriva var December, jultomtens månad!!
Tack för alla sköna svar! Vi har faktiskt spånat vidare och kommit fram till att tåg från Köpenhamn verkar bra och ligger högt på listan, det är mycket billigare och bor man nära så.... Vore kul och ha sällskap på tåget så hör av er om ni vill med! och ni som inte vill åka med oss.... hör av er ändå så ses vi S:t Anton!!!
Kramar Ida o Emma
Fel, fel, Jag skrev av misstag att vi skulle åka i början av november, det jag skulle skriva var December, jultomtens månad!!
Tack för alla sköna svar! Vi har faktiskt spånat vidare och kommit fram till att tåg från Köpenhamn verkar bra och ligger högt på listan, det är mycket billigare och bor man nära så.... Vore kul och ha sällskap på tåget så hör av er om ni vill med! och ni som inte vill åka med oss.... hör av er ändå så ses vi S:t Anton!!!