Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
S7 i pisten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 848670" data-attributes="member: 83225"><p>Hehe, det var nog den glesaste skogen jag sett. Där hade tom jag vågat stå på. Skämt åsido, det är en grym åkare och det vore inte alls dumt att ta efter lite. </p><p></p><p>Jag tänkte mest passa på och tacka för lite tips och berätta att det gick betydligt bättre nu när jag provade skidorna igen och vågade trycka till ordentligt. Trots att första dejten gick lite sisådär så känns det som att det kan bli en fin kärlekshistoria mellan mig och S7...</p><p></p><p>Som bonus så prövade jag power release lite grann och insåg att det var hutlöst jobbigt för benen men jag känner också att det är nyttig träning för att bli mjukare i benen. Jag kände att det gick betydligt enklare i puckel och uppkörd terräng efter att jag övat en del på att vara stilla med överkropp och låta knäna sköta avlastningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 848670, member: 83225"] Hehe, det var nog den glesaste skogen jag sett. Där hade tom jag vågat stå på. Skämt åsido, det är en grym åkare och det vore inte alls dumt att ta efter lite. Jag tänkte mest passa på och tacka för lite tips och berätta att det gick betydligt bättre nu när jag provade skidorna igen och vågade trycka till ordentligt. Trots att första dejten gick lite sisådär så känns det som att det kan bli en fin kärlekshistoria mellan mig och S7... Som bonus så prövade jag power release lite grann och insåg att det var hutlöst jobbigt för benen men jag känner också att det är nyttig träning för att bli mjukare i benen. Jag kände att det gick betydligt enklare i puckel och uppkörd terräng efter att jag övat en del på att vara stilla med överkropp och låta knäna sköta avlastningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
S7 i pisten
Tillbaka
Topp