Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
S7W, VJJ, Pandora eller Sir Francis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 910837" data-attributes="member: 15091"><p>Per satte nog huvudet på spiken men jag skulle vilja säga att SFB ändock känns mer intressantare nu än innan, fast det är ju bara min personliga åsikt. Lite mer moderat midja men mer early rise som gör att den säkert kommer flyta lika bra som sin föregångare men vara lite roligare när det inte är perfekt puder.</p><p></p><p>Opus ser ju också förbannat fin ut och mer allround, utan att tappa speciellt mycket puderegenskaper. EP Pro kändes som lite väl mkt finpuderskida, kul när det är mjukt och riktigt djupt men lite smalt användningsområde. Många gillar ju visserligen det men jag personligen hatar att byta skidor och har hellre ett par som fungerar bra till allt och för att få de att prestera grymt får jag istället anpassa min teknik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 910837, member: 15091"] Per satte nog huvudet på spiken men jag skulle vilja säga att SFB ändock känns mer intressantare nu än innan, fast det är ju bara min personliga åsikt. Lite mer moderat midja men mer early rise som gör att den säkert kommer flyta lika bra som sin föregångare men vara lite roligare när det inte är perfekt puder. Opus ser ju också förbannat fin ut och mer allround, utan att tappa speciellt mycket puderegenskaper. EP Pro kändes som lite väl mkt finpuderskida, kul när det är mjukt och riktigt djupt men lite smalt användningsområde. Många gillar ju visserligen det men jag personligen hatar att byta skidor och har hellre ett par som fungerar bra till allt och för att få de att prestera grymt får jag istället anpassa min teknik. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
S7W, VJJ, Pandora eller Sir Francis?
Tillbaka
Topp