Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
s912Ti inställningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nenne" data-source="post: 95226" data-attributes="member: 36867"><p>Köpte hem ett par Scream 10 Pilot med bindningar. Bindningarna som inte var monterade är ju rätt lätt monterade på pilotplattorna då allt är förborrat. När jag skulle skruva fast dem så gick det trögt som fan o skruvarna gick inte ändå i botten tyckte jag. De va inte snegängade utan det tog typ stop. Någon som vet om man behöver mer än handkraft för att skruva fast dem? För bindningen måste väll vara i kontakt med pilotplattan? Det ska väll inte vara ett glapp?</p><p>Förresten, stopparna eller bromsanna eller va det heter, ska man fästa dem på nått speciellt sätt?</p><p>Tack som fan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nenne, post: 95226, member: 36867"] Köpte hem ett par Scream 10 Pilot med bindningar. Bindningarna som inte var monterade är ju rätt lätt monterade på pilotplattorna då allt är förborrat. När jag skulle skruva fast dem så gick det trögt som fan o skruvarna gick inte ändå i botten tyckte jag. De va inte snegängade utan det tog typ stop. Någon som vet om man behöver mer än handkraft för att skruva fast dem? För bindningen måste väll vara i kontakt med pilotplattan? Det ska väll inte vara ett glapp? Förresten, stopparna eller bromsanna eller va det heter, ska man fästa dem på nått speciellt sätt? Tack som fan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
s912Ti inställningar
Tillbaka
Topp