Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Så blir vädret i oktober!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SverigeTomten" data-source="post: 362339" data-attributes="member: 73999"><p>DOM SNACKAR man kan göra en säker väderprognos till imorgon, övermorgon sisådär, och om en månad kan EXAKT VAD SOM HELST HÄNDA.</p><p>Minns ni viner 05/06 när det snöade den 25 oktober i stockholm?</p><p>just det, smhi a att det skulle vara 7 plusgrader.</p><p>Smhi snackar bara en massa rappakalja och de kan inte göra en månads prognos.</p><p></p><p>Det enda som som finns i smhi är vinterhatare som försöker fly från från snön och frusna sjöar.</p><p>Tro inte vad smhi säger för att det stämmer så sällan.</p><p></p><p>Jag har sagt vad jag tycker, säg ert, för att jag pallar inte att bry mig något mer om smhis konstiga månadsprognoser.</p><p></p><p>peace.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SverigeTomten, post: 362339, member: 73999"] DOM SNACKAR man kan göra en säker väderprognos till imorgon, övermorgon sisådär, och om en månad kan EXAKT VAD SOM HELST HÄNDA. Minns ni viner 05/06 när det snöade den 25 oktober i stockholm? just det, smhi a att det skulle vara 7 plusgrader. Smhi snackar bara en massa rappakalja och de kan inte göra en månads prognos. Det enda som som finns i smhi är vinterhatare som försöker fly från från snön och frusna sjöar. Tro inte vad smhi säger för att det stämmer så sällan. Jag har sagt vad jag tycker, säg ert, för att jag pallar inte att bry mig något mer om smhis konstiga månadsprognoser. peace. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Så blir vädret i oktober!
Tillbaka
Topp