Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Så bra andades den snowboardjackan... (tips önskas)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Seppuccu" data-source="post: 1002539" data-attributes="member: 132372"><p>Jag tänkte egentligen låta bli att skriva det där för jag visste att någon skulle hänga upp sig på det.</p><p></p><p>Alltså, jag svettas. Och jag behöver inte anstränga mig mycket för att börja svettas. Om jag inte har fleecen så kommer jag att frysa först, och svettas ändå, och sedan frysa ännu mer. Problemet är att fukten inte släpps ut genom jackan.</p><p></p><p>(Eller menade du tvärtom, att jag har för lite på mig? För det blir samma resultat vid -10, -5 och 0.)</p><p></p><p>Påpekas bör att jag har en annan jacka som funkar mycket bättre, men jag har inte info om andningsförmåga på den (Firefly/EVO från Intersport, säljs inte längre, hittar inte info på google). Därav frågan om vilken andningsförmåga som kan vara lämplig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Seppuccu, post: 1002539, member: 132372"] Jag tänkte egentligen låta bli att skriva det där för jag visste att någon skulle hänga upp sig på det. Alltså, jag svettas. Och jag behöver inte anstränga mig mycket för att börja svettas. Om jag inte har fleecen så kommer jag att frysa först, och svettas ändå, och sedan frysa ännu mer. Problemet är att fukten inte släpps ut genom jackan. (Eller menade du tvärtom, att jag har för lite på mig? För det blir samma resultat vid -10, -5 och 0.) Påpekas bör att jag har en annan jacka som funkar mycket bättre, men jag har inte info om andningsförmåga på den (Firefly/EVO från Intersport, säljs inte längre, hittar inte info på google). Därav frågan om vilken andningsförmåga som kan vara lämplig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Så bra andades den snowboardjackan... (tips önskas)
Tillbaka
Topp