Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Så det så!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Makten" data-source="post: 5831" data-attributes="member: 28357"><p>Är det ryggkliartavlan det här? </p><p>Jag tänkte bara påpeka att även om man givetvis åker för åkningens skull så är det ju alltid trevligt att impa på folk, såväl flickor som pojkar... eller hur?</p><p>misstolka mig inte nu... Men jag får ut en hel del av att se andra pressa sina gränser för att imponera på folk. Själv är jag inte sådär tokduktig, men jag blir ju glad om jag märker att någon blir imponerad av mitt åkande. Likaså är det ju ball att se på någon som är duktig.</p><p>Om ingen glor så kanske man skulle slöa lite mer. Eller?</p><p></p><p>Bara man åker för sitt eget välbefinnande så spelar det väl ingen roll vafan man får en kick av; utsikten, det perfekta skäret, brant, flackt, is, löst eller av att folk imponeras av ens grymma stil? Det må vara en bisak men ändå.</p><p></p><p>Jag tappade visst min egen tråd lite, men jag tror att ni förstår vad jag menar...</p><p></p><p>/Farbror Barbro.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Makten, post: 5831, member: 28357"] Är det ryggkliartavlan det här? Jag tänkte bara påpeka att även om man givetvis åker för åkningens skull så är det ju alltid trevligt att impa på folk, såväl flickor som pojkar... eller hur? misstolka mig inte nu... Men jag får ut en hel del av att se andra pressa sina gränser för att imponera på folk. Själv är jag inte sådär tokduktig, men jag blir ju glad om jag märker att någon blir imponerad av mitt åkande. Likaså är det ju ball att se på någon som är duktig. Om ingen glor så kanske man skulle slöa lite mer. Eller? Bara man åker för sitt eget välbefinnande så spelar det väl ingen roll vafan man får en kick av; utsikten, det perfekta skäret, brant, flackt, is, löst eller av att folk imponeras av ens grymma stil? Det må vara en bisak men ändå. Jag tappade visst min egen tråd lite, men jag tror att ni förstår vad jag menar... /Farbror Barbro. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Så det så!!!
Tillbaka
Topp