Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Så här ska det se ut!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lars_Ilis" data-source="post: 32909" data-attributes="member: 13634"><p>Jo parken är bra. Men de tre gånger jag var där i vintras så fanns det egentligen ganska få vanliga hopp (4st) och en lift som är så jävla seg... =/ Men det största hoppet på 18 meter är grymt.</p><p></p><p></p><p>Jag tycker att den sega liften till parken i trysil drar ner lusten av att vara där och hoppa. Då är kläppens park mycket bättre med egen lift till parken och allt. Dessutom så är kläppens park mycket bra och i vinter kommer det största hoppet bli ännu större! Ni som var där i vintras kommer säkert ihåg vilken enorm kick hoppet hade =)</p><p></p><p>Men luras inte av hur parken ser ut på hemsidan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lars_Ilis, post: 32909, member: 13634"] Jo parken är bra. Men de tre gånger jag var där i vintras så fanns det egentligen ganska få vanliga hopp (4st) och en lift som är så jävla seg... =/ Men det största hoppet på 18 meter är grymt. Jag tycker att den sega liften till parken i trysil drar ner lusten av att vara där och hoppa. Då är kläppens park mycket bättre med egen lift till parken och allt. Dessutom så är kläppens park mycket bra och i vinter kommer det största hoppet bli ännu större! Ni som var där i vintras kommer säkert ihåg vilken enorm kick hoppet hade =) Men luras inte av hur parken ser ut på hemsidan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Så här ska det se ut!
Tillbaka
Topp