Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Så less...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cruff" data-source="post: 140303" data-attributes="member: 42573"><p>Nu har jag sök boende i månader och har fått ett ex antal napp, men såklart skiter sig dessa när de som bor där väljer ta ner gamla kompisar. Så nu lägger jag åter igen ut en förfrågan om det finns någon som vill förbarma, sig över mig så man kan få ha några härliga månader (2 st helst, runt 1/2 till 1/4) nere i alperna. Så alla som har en lägenhetsplats över kan höra av sig!</p><p></p><p>Adda mig på sumus_quod_sumus@hotmail.com </p><p>tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cruff, post: 140303, member: 42573"] Nu har jag sök boende i månader och har fått ett ex antal napp, men såklart skiter sig dessa när de som bor där väljer ta ner gamla kompisar. Så nu lägger jag åter igen ut en förfrågan om det finns någon som vill förbarma, sig över mig så man kan få ha några härliga månader (2 st helst, runt 1/2 till 1/4) nere i alperna. Så alla som har en lägenhetsplats över kan höra av sig! Adda mig på sumus_quod_sumus@hotmail.com tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Så less...
Tillbaka
Topp