Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach 07/08?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ollee" data-source="post: 331885" data-attributes="member: 67406"><p>Jag va i Saalbach en vecka denna säsongen, det är hyffsad åkning i min mening. Men som helhet väger after-skin och byn i allmänhet upp åkningen. Det är 1 000 meter fallhöjd om jag inte minns fel. Systemet sväljer väldigt mycket folk så köer existerade knappt när jag var där (v. 7). Jag vet inget om parkerna, för det är inte riktigt min del av skidåkningen. Och pga av snöläget blev det ingen riktig offpist heller. Men vad jag hörde av gamla säsongare så kunde man få den abstinensen stillad efter lite knatande också. </p><p></p><p>Något som är väldigt bra är att de som bara satsar på att åka väljer oftast inte Saalbach, utan oftare Anton eller andra orter i närheten. Detta medför att snön kan ligga orörd väldigt mycket längre än på andra ställen. Så det är upp till er vad ni prioriterar, men som helhet så tycker jag Saalbach är kanon =).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ollee, post: 331885, member: 67406"] Jag va i Saalbach en vecka denna säsongen, det är hyffsad åkning i min mening. Men som helhet väger after-skin och byn i allmänhet upp åkningen. Det är 1 000 meter fallhöjd om jag inte minns fel. Systemet sväljer väldigt mycket folk så köer existerade knappt när jag var där (v. 7). Jag vet inget om parkerna, för det är inte riktigt min del av skidåkningen. Och pga av snöläget blev det ingen riktig offpist heller. Men vad jag hörde av gamla säsongare så kunde man få den abstinensen stillad efter lite knatande också. Något som är väldigt bra är att de som bara satsar på att åka väljer oftast inte Saalbach, utan oftare Anton eller andra orter i närheten. Detta medför att snön kan ligga orörd väldigt mycket längre än på andra ställen. Så det är upp till er vad ni prioriterar, men som helhet så tycker jag Saalbach är kanon =). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach 07/08?
Tillbaka
Topp