Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach 12/13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hoogen" data-source="post: 968383" data-attributes="member: 126152"><p>VÄLJ SAALBACH!! </p><p>Herregud min skapare, finns inget annat ställe.</p><p>(okey jag erkänner att jag inte varit i någonannanstans i österrike)(men hur kan det vara bättre?)</p><p>Har gjort 2 säsonger där (10/11 & 11/12)</p><p></p><p>Kanske inte det typiska säsongarstället, men med en hel drös härliga säsongare - majoriteten svenskar och engelsmän (inslag av danskar), så finns det så mycket härligt folk att man inte kan bli annat än kär. Finns ALLTID något att göra. Hela säsongen innebär kanske inte knökat med folk på dansgolvet på någon av byns två klubbar, men du kan alltid räkna med en härlig dyngrak fylla på någon av de mindre pubarna. Eller happy hour uppe på berget.</p><p></p><p>Och tröttnar man på Saalbach för en dag så har Hinterglemm minst lika mycket att erbjuda när det kommer till apré och uteliv! Mycket fokus på fest. Men Saalbach har ju inte för intet vunnit VM i Apré.. haha</p><p></p><p>Åkningen.. pudret 11/12 var sinnes! snö hela, hela tiden..</p><p>Och om det inte är puder dag</p><p>Väldigt bekvämt skidsystem, aldrig långt till liften eller till bussen. Skicircus, så alltid hänger ihop - dvs inga onödiga bussresor om man inte vill.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hoogen, post: 968383, member: 126152"] VÄLJ SAALBACH!! Herregud min skapare, finns inget annat ställe. (okey jag erkänner att jag inte varit i någonannanstans i österrike)(men hur kan det vara bättre?) Har gjort 2 säsonger där (10/11 & 11/12) Kanske inte det typiska säsongarstället, men med en hel drös härliga säsongare - majoriteten svenskar och engelsmän (inslag av danskar), så finns det så mycket härligt folk att man inte kan bli annat än kär. Finns ALLTID något att göra. Hela säsongen innebär kanske inte knökat med folk på dansgolvet på någon av byns två klubbar, men du kan alltid räkna med en härlig dyngrak fylla på någon av de mindre pubarna. Eller happy hour uppe på berget. Och tröttnar man på Saalbach för en dag så har Hinterglemm minst lika mycket att erbjuda när det kommer till apré och uteliv! Mycket fokus på fest. Men Saalbach har ju inte för intet vunnit VM i Apré.. haha Åkningen.. pudret 11/12 var sinnes! snö hela, hela tiden.. Och om det inte är puder dag Väldigt bekvämt skidsystem, aldrig långt till liften eller till bussen. Skicircus, så alltid hänger ihop - dvs inga onödiga bussresor om man inte vill. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach 12/13
Tillbaka
Topp