Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach 12/13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gush" data-source="post: 968521" data-attributes="member: 99891"><p>Häärligt att se att det är flera som är taggade på Sallbach!! </p><p></p><p>Precis som Hoogen skriver så kan man inte annat än att bli galet förälskad i stället. </p><p>Offpist möjligheterna är otroligt fina och erbjuder mycket varierad åkning allt ifrån lekfull skog till mindre pillow lines. </p><p></p><p></p><p>Nu till det tråkiga, då min vän var tvungen att åka hem tidigare än planerat så hittade han ej tid till att leta boende i Sallbach.. Så är det någon som har nummer/mail till några där nere så är det väldigt intressant </p><p>Hör av er om så är fallet. </p><p>Vi delar gärna boende med flera om vi hittar någon stor lägenhet, och vårat enda kvar denna säsong på boende är att det ska vara hyfsat centralt. Mer info om det senare! </p><p>Vi kommer elafall att styra bilen ner i början/mitten av november med eller utan fixat boende! </p><p>Och vet inte till 100 ännu om vi kmr ha plats i bilen då vi har två veliga kompisar som ej verkar kunna bestämma sig.. Kmr med besked så fort vi vet! </p><p></p><p>Svar till oliviaberglund - Eftersom att jag gjorde förra säsongen i Zell så har jag ju inte provat på till fullo hur livet i Sallbach lyder. Men eftersom att Zell bara är 30min med bil ifrån Sallbach så blev det en heldel åkning där och jag kan garantera att åkningen är bättre i Sallbach. </p><p></p><p>Skepp o´hoj!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gush, post: 968521, member: 99891"] Häärligt att se att det är flera som är taggade på Sallbach!! Precis som Hoogen skriver så kan man inte annat än att bli galet förälskad i stället. Offpist möjligheterna är otroligt fina och erbjuder mycket varierad åkning allt ifrån lekfull skog till mindre pillow lines. Nu till det tråkiga, då min vän var tvungen att åka hem tidigare än planerat så hittade han ej tid till att leta boende i Sallbach.. Så är det någon som har nummer/mail till några där nere så är det väldigt intressant Hör av er om så är fallet. Vi delar gärna boende med flera om vi hittar någon stor lägenhet, och vårat enda kvar denna säsong på boende är att det ska vara hyfsat centralt. Mer info om det senare! Vi kommer elafall att styra bilen ner i början/mitten av november med eller utan fixat boende! Och vet inte till 100 ännu om vi kmr ha plats i bilen då vi har två veliga kompisar som ej verkar kunna bestämma sig.. Kmr med besked så fort vi vet! Svar till oliviaberglund - Eftersom att jag gjorde förra säsongen i Zell så har jag ju inte provat på till fullo hur livet i Sallbach lyder. Men eftersom att Zell bara är 30min med bil ifrån Sallbach så blev det en heldel åkning där och jag kan garantera att åkningen är bättre i Sallbach. Skepp o´hoj! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach 12/13
Tillbaka
Topp