Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
saalbach åktips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="olawik" data-source="post: 1054995" data-attributes="member: 144346"><p>Jag ska ÄNTLIGEN återvända till Alperna efter många års frånvaro. Numera gubbe på 42 år och det börjar bli länge sen jag gjorde mina säsonger... Nu ska vi ner med alla genreationer i familjen till Saalbach i mitten av mars så mestadels blir det säkert cruising o njuta. MEN samtidigt kommer jag ju få chansen att sticka iväg på lite egna äventyr. </p><p></p><p>Hittar inte alls i Saalbach så jag undrar alltså vart jag ska bege mig för bra och lättillgänglig offpist? Inser att mina ben inte kommer palla vas som helst så helst vill jag inte klättra o åka baksidor o sånt om det går att undvika utan snarare typ enkla traverser o avstickare för o hitta lite skön offpist. Systemet ligger ju rätt lågt så jag antar att det finns fin skog nånstans också.</p><p></p><p>Tacksam för alla tips!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="olawik, post: 1054995, member: 144346"] Jag ska ÄNTLIGEN återvända till Alperna efter många års frånvaro. Numera gubbe på 42 år och det börjar bli länge sen jag gjorde mina säsonger... Nu ska vi ner med alla genreationer i familjen till Saalbach i mitten av mars så mestadels blir det säkert cruising o njuta. MEN samtidigt kommer jag ju få chansen att sticka iväg på lite egna äventyr. Hittar inte alls i Saalbach så jag undrar alltså vart jag ska bege mig för bra och lättillgänglig offpist? Inser att mina ben inte kommer palla vas som helst så helst vill jag inte klättra o åka baksidor o sånt om det går att undvika utan snarare typ enkla traverser o avstickare för o hitta lite skön offpist. Systemet ligger ju rätt lågt så jag antar att det finns fin skog nånstans också. Tacksam för alla tips! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
saalbach åktips
Tillbaka
Topp