Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach - boende jan-feb?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JosefinaSv" data-source="post: 464608" data-attributes="member: 86103"><p>Hej alla glada</p><p>Vi kommer att ta en trip runt i de österrikiska alperna i vinter och funderar starkt på det därans Salzburger Skipass som visst ska funka i många stora system. Har funderingar på Saalbach och då vi erfarat att arbete kan vara jobbigt och ta mycket skidåkning- och afterski tid kommer vi försöka att lyxa oss igenom denna säsong med mindre jobb och mer skidor! Är det någon som har koll på om det finns lägenheter att få tag på i Saalbach såhär i förväg som inte ligger så långt ut i vildmarken så man måste ta till släde med draghundar för att komma till en lämplig lift? Vi var i Saalbach för några år sedan men är inte alltför väl orienterade i hoodsen men har jag rätt om det känns som om "centrum" ligger lite som i en "Gryta" och Hiterhag alm ligger lite upp i en av backarna?</p><p>Tack på förhand!</p><p>Jullan, Millan och JPn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JosefinaSv, post: 464608, member: 86103"] Hej alla glada Vi kommer att ta en trip runt i de österrikiska alperna i vinter och funderar starkt på det därans Salzburger Skipass som visst ska funka i många stora system. Har funderingar på Saalbach och då vi erfarat att arbete kan vara jobbigt och ta mycket skidåkning- och afterski tid kommer vi försöka att lyxa oss igenom denna säsong med mindre jobb och mer skidor! Är det någon som har koll på om det finns lägenheter att få tag på i Saalbach såhär i förväg som inte ligger så långt ut i vildmarken så man måste ta till släde med draghundar för att komma till en lämplig lift? Vi var i Saalbach för några år sedan men är inte alltför väl orienterade i hoodsen men har jag rätt om det känns som om "centrum" ligger lite som i en "Gryta" och Hiterhag alm ligger lite upp i en av backarna? Tack på förhand! Jullan, Millan och JPn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach - boende jan-feb?
Tillbaka
Topp