Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach boende m.m
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="planB" data-source="post: 136620" data-attributes="member: 55284"><p>Hej</p><p>Jag ska åka till Saalbach någon i mitten/slutet av januari.</p><p>Första säsongen men jag har varit i saalbach flera gånger tidigare och känner en del lokalbefolkning, behöver en paus i alla studier nu och vad är bättre än att åka skidor.</p><p>Letar efter schysst boende så om ni vet något bra eller ha någon plats över så hör av er.</p><p>Jag kommer åka dit helt solo så tips på bra mingel för svenskar vore gott.</p><p></p><p></p><p>mvh</p><p>Christoffer Benninge</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="planB, post: 136620, member: 55284"] Hej Jag ska åka till Saalbach någon i mitten/slutet av januari. Första säsongen men jag har varit i saalbach flera gånger tidigare och känner en del lokalbefolkning, behöver en paus i alla studier nu och vad är bättre än att åka skidor. Letar efter schysst boende så om ni vet något bra eller ha någon plats över så hör av er. Jag kommer åka dit helt solo så tips på bra mingel för svenskar vore gott. mvh Christoffer Benninge [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach boende m.m
Tillbaka
Topp