Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach Dec! 05
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cave_man" data-source="post: 127679" data-attributes="member: 46801"><p>alltså jag vet inte så värst mycket om stället...får söka lite info...men jag skall oxo ner till örike o säsonga..lutar väl åt stanton men e dyrt o verkar va fullt svenskar... ge mig ett par skäl till o dra Saalbach..sen e jag på...e inte så svår övertalad...jag tar mn buss ner i nov/dec af...så tills dess måste man väl bestämmt sig vad man skall satsa på...</p><p></p><p>sleep tight/ kriss</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cave_man, post: 127679, member: 46801"] alltså jag vet inte så värst mycket om stället...får söka lite info...men jag skall oxo ner till örike o säsonga..lutar väl åt stanton men e dyrt o verkar va fullt svenskar... ge mig ett par skäl till o dra Saalbach..sen e jag på...e inte så svår övertalad...jag tar mn buss ner i nov/dec af...så tills dess måste man väl bestämmt sig vad man skall satsa på... sleep tight/ kriss [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach Dec! 05
Tillbaka
Topp