Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach Dec! 05
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="paca_83" data-source="post: 127682" data-attributes="member: 48296"><p>Tja! Jag har redan jobb och boende. Kommer bo i backen och jobba på Hinterhag Alm. Om du drar ner så tidigt så kommer du garanterat få jobb på Hinterhag Alm. Jag ska jobba som bartender där men dom vill ha svenskar i hotellet också. Ring min österrikiska chef Evi Festerer på tele: 004365417282. Du kan ju alltid höra av dej till Per eller Rickard som äger den svenska baren Underbar men jag tror att dom har fått in personal redan: www.underbar.at</p><p>ha de gött</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="paca_83, post: 127682, member: 48296"] Tja! Jag har redan jobb och boende. Kommer bo i backen och jobba på Hinterhag Alm. Om du drar ner så tidigt så kommer du garanterat få jobb på Hinterhag Alm. Jag ska jobba som bartender där men dom vill ha svenskar i hotellet också. Ring min österrikiska chef Evi Festerer på tele: 004365417282. Du kan ju alltid höra av dej till Per eller Rickard som äger den svenska baren Underbar men jag tror att dom har fått in personal redan: www.underbar.at ha de gött [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach Dec! 05
Tillbaka
Topp