Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saalbach - Hinterglemm 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lells" data-source="post: 837746" data-attributes="member: 119386"><p>Hej!</p><p>Vi är två tjejer som säsongar som skidinstruktörer här nere i Hinterglemm. </p><p></p><p>Vi undrar nu om det finns några andra svenskar här under säsongen?! Än så länge har vi bara stött på holländare. Eller några från Norge skulle också vara trevligt.</p><p></p><p>Någon som vet någon bra after ski, nattklubb, bar m.m? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lells, post: 837746, member: 119386"] Hej! Vi är två tjejer som säsongar som skidinstruktörer här nere i Hinterglemm. Vi undrar nu om det finns några andra svenskar här under säsongen?! Än så länge har vi bara stött på holländare. Eller några från Norge skulle också vara trevligt. Någon som vet någon bra after ski, nattklubb, bar m.m? :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saalbach - Hinterglemm 2010
Tillbaka
Topp