Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saalbach - Hinterglemm 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohnnyL" data-source="post: 842976" data-attributes="member: 96773"><p>Tja. Jobbar sm instruktör i saalbach just nu. Är i hinterglemm väldigt mycket dock. Har 4 svenska polare som jobbar där just nu =)</p><p></p><p>Börja på Goasstall med apreski, dra sedan ner till apre ski palais för att avsluta kvällen på londoner. Bättre blir det inte <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> Ring mig på +46737005261</p><p></p><p>Ciao <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohnnyL, post: 842976, member: 96773"] Tja. Jobbar sm instruktör i saalbach just nu. Är i hinterglemm väldigt mycket dock. Har 4 svenska polare som jobbar där just nu =) Börja på Goasstall med apreski, dra sedan ner till apre ski palais för att avsluta kvällen på londoner. Bättre blir det inte ;) Ring mig på +46737005261 Ciao :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saalbach - Hinterglemm 2010
Tillbaka
Topp