Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saalbach - Hinterglemm 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lells" data-source="post: 843006" data-attributes="member: 119386"><p>Vilken skidskola? Trevligt, skönt med lite svenskar, på något sett har vi lyckats missa alla. Trots att vi tydligen var på samma ställe som 6 svenskar på nyår så missade vi de. </p><p></p><p>Var på Goasstall på nyår innan london pub <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /> rätt okej, fast sen gick vi till någon holländsk pub, där är vi inte välkomna längre, hehe, så det blir väl londoner resten av säsongen <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Vi hörs!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lells, post: 843006, member: 119386"] Vilken skidskola? Trevligt, skönt med lite svenskar, på något sett har vi lyckats missa alla. Trots att vi tydligen var på samma ställe som 6 svenskar på nyår så missade vi de. Var på Goasstall på nyår innan london pub ;) rätt okej, fast sen gick vi till någon holländsk pub, där är vi inte välkomna längre, hehe, så det blir väl londoner resten av säsongen :) Vi hörs! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Saalbach - Hinterglemm 2010
Tillbaka
Topp