Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach? Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="86" data-source="post: 486257" data-attributes="member: 89223"><p>blev nyligen erbjuden arbete i Saalbach genom vänner. Har aldrig säsongat tidigare, vad kan jag förvänta mig i pengaväg? Boende, mat och liftkort är inkluderat, utöver det får jag 650 euro per månad. </p><p></p><p>Pluggar arkitetkur på chalmers, men funderar på att ta ett år off från plugget för åkning och lite sällskap. är Saalbach värt det? hur står sig Saalbach åkmässigt? hört att nattlivet är lite väl begränsat. korrekt? finns det andra som ska dit?</p><p></p><p>tar tacksamt emot allt ni har att säga! hellre mer än mindre!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="86, post: 486257, member: 89223"] blev nyligen erbjuden arbete i Saalbach genom vänner. Har aldrig säsongat tidigare, vad kan jag förvänta mig i pengaväg? Boende, mat och liftkort är inkluderat, utöver det får jag 650 euro per månad. Pluggar arkitetkur på chalmers, men funderar på att ta ett år off från plugget för åkning och lite sällskap. är Saalbach värt det? hur står sig Saalbach åkmässigt? hört att nattlivet är lite väl begränsat. korrekt? finns det andra som ska dit? tar tacksamt emot allt ni har att säga! hellre mer än mindre! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Saalbach? Hjälp!
Tillbaka
Topp