Ville Ny medlem 2002-10-07 Saalbach v.9!! #1 Någon som har lust att hänga med ner till Saalbach på Sportlovet (v.9)???? Vi är tre st än så länge, 1 kille (17) 2 tjejer (18). Men det saknas 1 st... (roligare med 4 st) Svara på gärna inlägget eller maila mig.... //Ville
Någon som har lust att hänga med ner till Saalbach på Sportlovet (v.9)???? Vi är tre st än så länge, 1 kille (17) 2 tjejer (18). Men det saknas 1 st... (roligare med 4 st) Svara på gärna inlägget eller maila mig.... //Ville
Z Zimeth Guest 2002-10-07 Saalbach v.9!! #2 Hej o hå!! Skulle eventuelt kunna hånga på... Va ligger priset på ungefär?? //Oskar
Ville Ny medlem 2002-10-08 Saalbach v.9!! #3 Åker med buss med lion, för resan var det väll knappt 5000. Maila mig på ville_valle@hotmail.com...
ralle-raw Ny medlem 2004-10-13 Saalbach v.9!! #4 ja kan inte hänga på, men vi ses där nere :D parteeyyyy!