Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
saalbach vs badgastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emser1" data-source="post: 62318" data-attributes="member: 37438"><p>ska iväg och göra min första säsong.. eller kanske mer ungefär halvsäsong.</p><p></p><p>tips1 säger saalbach är kalasbra.</p><p>tips2 säger badgastein är kalasbra.</p><p></p><p>vad göra vart åka?</p><p>kommer ner i januari och har inte koll på nåt alls. </p><p>MEN DET MESTA LÖSER SIG FÖRHOPPNINGSVIS NÄR MAN KOMMER NER oj inte meningen med stora bokstäver.</p><p>det jag försöker skriva är egentligen att du ska tipsa mig och säga vart jag ska åka för att få bästaste säsongen..</p><p>och om du har en liten tom golvplats där man kan sova eller kanske ett tips om jobb för en sån som mig som kommer så toksent så skulle det vara finfint.</p><p></p><p>tack tack...</p><p>/emma</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emser1, post: 62318, member: 37438"] ska iväg och göra min första säsong.. eller kanske mer ungefär halvsäsong. tips1 säger saalbach är kalasbra. tips2 säger badgastein är kalasbra. vad göra vart åka? kommer ner i januari och har inte koll på nåt alls. MEN DET MESTA LÖSER SIG FÖRHOPPNINGSVIS NÄR MAN KOMMER NER oj inte meningen med stora bokstäver. det jag försöker skriva är egentligen att du ska tipsa mig och säga vart jag ska åka för att få bästaste säsongen.. och om du har en liten tom golvplats där man kan sova eller kanske ett tips om jobb för en sån som mig som kommer så toksent så skulle det vara finfint. tack tack... /emma [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
saalbach vs badgastein
Tillbaka
Topp